Vânzările nete la Grupul Legrand au crescut cu peste 10% în primele nouă luni din 2019

grupul legrand

Grupul Legrand, specialistul global în infrastructuri electrice și digitale, anunță
rezultatele financiare pentru primele nouă luni ale anului în curs, raportând o cifră de afaceri și
un profit operațional în creștere.
Rezultele pozitive ale companiei franceze se datorează atât lansărilor constante de
produse și soluții inovatoare, cât și achizițiilor cheie.
În primele nouă luni ale anului, vânzările nete totale ale Grupului Legrand au crescut cu peste
10,2%, față de aceeași perioadă a anului trecut, ajungând astfel la 4,8 miliarde euro. Rezultatul a fost
determinat atât de creșterea organică (2,3%) și de creșterea susținută prin noile achizitii ale grupului
(5,2%), cât și de efectul favorabil al ratei de schimb (2,4%).
Profitul operațional ajustat a avansat cu 10% față de aceeași perioadă a anului trecut, ceea ce
demonstrează încă o dată capacitatea companiei Grupul Legrand de a genera valoare pe termen lung.
Creșterea raportată în țările în curs de dezvoltare ale Europei a fost de 2,3%, susținută în
primul rând de vânzările înregistrate în Europa de Est.
„Grupul Legrand spune povestea de succes a unei viziuni unitare și globale pe care clienții
noștri au înțeles-o și au apreciat-o, ceea ce se reflectă în rezultatele raportate până acum. Această
poveste este despre puterea inovației și a noilor tehnologii, care fac viața oamenilor mai simplă și mai
ușoară. Suntem mândri de rezultatele obținute și de faptul că strategia de la care am pornit conduce la
performanțele așteptate. Legrand va rămâne orientat către setarea unor noi standarde în industrie,
astfel încât viața clienților care aleg soluțiile noastre să se îmbunătățească vizibil.” a declarat Benoît
Coquart, CEO-ul Grupul Legrand.
Legrand inovează în mod constant și se extinde prin achiziții strategice
Ca parte a strategiei de dezvoltare bazate pe inovație, perfomanțele în vânzări înregistrate de
Legrand în primele nouă luni ale anului s-au datorat în mare masură succesului ofertelor de soluții
conectate, inclusiv a sistemelor inteligente pentru iluminatul de urgență în Franța, a noului sistem de
interfonie video conectat – Classe 100X în Italia, precum și a interfețelor conectate, lansate pe mai
multe piețe internaționale.
Pe de altă parte, Legrand a continuat strategia de creștere prin achiziții cheie. Astfel, după
finalizarea achiziției Universal Electric Corporation în al doilea trimestru, Legrand a anunțat și achiziția
Connectrac, o companie inovatoare din SUA specializată în distribuția de putere prin pardoseală și în
soluțiile pentru construcții noi și renovări în sectorul comercial, precum și a Jobo Smartech, liderul
chinez în soluții destinate managementului camerelor de hotel.
Așadar, Legrand confirmă obiectivele anului 2019, și anume creșterea organică a vânzărilor
între 0% și 4%, precum și a marjei de operare ajustată înaintea achizițiilor (nivelul de consolidare al
anului 2018) între 19,9% și 20,7% din vânzări.

COMUNICAT DE PRESĂ

Referințe importante în întreaga lume
Legrand a continuat să revoluționeze industria de infrastructuri electrice și digitale prin soluții și
produse care integrează ultimele tehnologii:
– Soluții pentru interfețe dedicate utilizatorilor: Mosaic în Franța, Radiant Graphite în SUA,
Lyncus
în India, Rivia în Vietnam, dar și gamele conectate Valena Next și Plexo cu Netatmo în Europa;
– Clase 100X, sistemul de interfonie video conectat, în Italia;
– Sisteme noi pentru iluminat, inclusiv o ofertă de unități de iluminat de urgenţă conectate în
Franța și corpuri de iluminat arhitecturale și lămpi de emergență în SUA;
– Soluții pentru infrastructura digitală, incluzând patch pannel-uri din programul LCS3 și
întrerupătoare tip Power over Ethernet;
– Soluții pentru infrastuctura și distribuția energiei, precum Trimod MCS ;
– Alarme rezidențiale conectate pentru autonomie asistată, precum Reach Digital;
– Gama de gestionare a cablurilor P31, în special în Europa.
Pe plan local, Legrand România a inclus în oferta sa soluții inovatoare, atât pentru segmentul
rezidențial – case inteligente, cât și terțiar – soluții pentru controlul inteligent și managementul
camerelor de hotel.
Despre Legrand
Legrand este specialistul global în infrastructuri electrice și digitale. Soluțiile sale complete pentru toate
tipurile de clădiri – rezidențiale, comerciale, de birouri, învățământ, centre de date, spitale și alte centre de
sănătate, hoteluri și construcții industriale îl fac un etalon în domeniu pentru utilizatorii din întreaga lume.
Bazându-se pe un program în care sunt implicați toți angajații şi partenerii cheie, strategia Legrand
pentru o creştere sustenabilă include lansarea constantă de produse și servicii de înaltă tehnologie adaptate la
nevoile și cerințele pieței.
Legrand a raportat vânzări de aproximativ 6 miliarde de euro în 2018. Compania este listată la Euronext
Paris și este o componentă notabilă a indicilor bursieri CAC 40 (cod ISIN FR0010307819).
În România și Republica Moldova, Grupul Legrand este prezent de peste 20 de ani şi comercializează,
prin intermediul distribuitorilor săi, cele mai variate și inovatoare produse din domeniul electric sub umbrela a 15
mărci de top dintre care cele mai reprezentative sunt: Legrand, BTicino, Zucchini, Cablofil.

www.legrand.ro

Fii primul care comenteaza on "Vânzările nete la Grupul Legrand au crescut cu peste 10% în primele nouă luni din 2019"

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu se va publica


*